Automatiseren van processen

levert je tijd, geld en klanten op.

Wil jij jouw bedrijf zó inrichten, dat je jouw klanten beter en sneller kunt helpen? Ben je er klaar mee dat klantgegevens niet op een vaste plek worden opgeslagen? Vind je het lastig dat je deze klantgegevens niet direct kunt terugvinden wanneer je ze nodig hebt?

Of heb je nog niet eerder gewerkt met automatisering van je processen en ben je benieuwd wat dit voor jou en je bedrijf kan opleveren? Denk aan minder tijd kwijt zijn aan administratie en andere bedrijfsprocessen. Dit levert geld en rust op voor jou en je werknemers.

Je bent hier op de juiste plek!

Waar kan ik je mee helpen?

Ik ga met jou in gesprek en denk mee over mogelijkheden om processen te automatiseren en te optimaliseren. Hierdoor kun je systemen effectief met elkaar laten communiceren om je bedrijf te stroomlijnen en tijd en kosten te besparen.

Ik help je bij het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen, zodat handmatige taken verminderen en je meer overzicht hebt. Ook adviseer en ondersteun ik bij het opzetten van websites en online leeromgevingen. Ik kijk dan vanaf het ontwerp naar alle systemen, zodat alles goed geïntegreerd kan worden in elkaar om een naadloze communicatie te garanderen. Dit betekent bijvoorbeeld dat een klant niet alleen een training bij je kan kopen, maar dat deze persoon ook geïnformeerd wordt via automatische e-mails en de inloggegevens automatisch ontvangt via mail.

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Intake

We beginnen met een intake. Tijdens dit gesprek leren we elkaar en ik het bedrijf beter kennen. Ik luister aandachtig naar jouw wensen en behoeften en stel vragen om een beter beeld te krijgen van jouw bedrijf. Daarnaast geef ik uitleg over de aanpak van het proces.
Dit gesprek kan zowel op locatie als online plaatsvinden.

2. Vragenlijst

Na het kennismakingsgesprek stuur ik je een vragenlijst. Op basis van de antwoorden op deze vragenlijst kan ik me alvast voorbereiden op de inventarisatiesessie, die enkele dagen later plaatsvindt.

3. Inventarisatie

Tijdens de inventarisatiesessie bespreken we alle processen en problemen die jij als klant hebt aangegeven en die ik zelf heb geconstateerd. Dit is een intensieve sessie, waarin we alle ins en outs van het bedrijf bespreken.

4. Eindadvies

Na de inventarisatiesessie schrijf ik een rapport waarin ik de bevindingen van de inventarisatie samenvat. Dit rapport stuur ik dan in PDF per email.

Vervolgens plannen we nog een sessie van ongeveer 1 uur om dit rapport en eventuele vragen te bespreken. Op basis van het rapport en de gesprekken geef ik een eindadvies.

5. Implementatie

Als er implementatie nodig is, help ik je (indien gewenst) bij het implementeren van de voorgestelde oplossingen.
Ik werk samen met meerdere professionals die expert zijn in de implementatie van diverse automatiseringsprocessen, zoals (technische) VA’s (Virtual Assistants), grafisch ontwerper en emailmarketingexperts. Zo kan ik de implementatie volledig uit handen nemen.

Dit is een apart traject.

6. Overdracht

Tot slot kan ik je helpen om handleidingen, draaiboeken en checklists te maken voor de processen, zodat alles vast gelegd is. Dit is handig voor het geval je een nieuwe medewerker zoals bijvoorbeeld een Virtual Assistant (VA) in dienst krijgt, of als er een nieuwe lijn of product wordt ontwikkeld. Zo zorgen we ervoor dat de processen soepel blijven verlopen, ook als er veranderingen plaatsvinden binnen het bedrijf.

Tarieven

Geen enkel project is hetzelfde, en geen enkel bedrijf heeft dezelfde processen. Ik maak voor elk project dan ook een aparte offerte.
Een inventarisatie met eindadvies begint bij €750,-.

Technische ondersteuning voor een vast aantal uur per maand?
Zoek je structurele ondersteuning bij het inrichten en onderhouden van jouw systemen en processen? Samen kunnen we bespreken wat je nodig hebt en ik voor je kan doen, de tijdsduur en het aantal uren per week of maand. Na ons gesprek zal ik een offerte opstellen met de gemaakte afspraken. Als we het eens zijn, kunnen we aan de slag!
Mijn uurtarief is €75,-.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Kennismaken?

Denk je nu bij het lezen van bovenstaande ‘dat is iets voor mij’? Plan dan via de knop hieronder een kennismakingsgesprek (via Teams) in. Ik vind het fijn te weten wie jij bent, wat je doet en wat je nodig hebt.
Jij wilt natuurlijk ook weten wie ik ben, zodat je met een gerust gevoel je werkzaamheden en gegevens aan mij toe kunt vertrouwen.

Achter een laptop voor een kennismakingsgesprek